Ay-koulu 5 - Yritystalous

Aika: 15.8.2020 klo 09:30 - 16:00
Paikka: Teollisuusliitto, Hakaniemi

Asutko tai työskenteletkö Helsingin, Espoon, Kirkkonummen, Vantaan tai Keski- ja Pohjois-Uusimaan alueella? Näiden alueiden Yhteistyöryhmät järjestävät yhteistyössä vuonna 2020 yhteensä kuusi ay-koulua ja niiden päälle opintomatkan Riikaan.

Haluaisitko lisää työelämän tietoutta, tietoa uudesta Urapalvelu -jäsenedusta tai saada vetovoimaa työhösi? Mistä näissä on kyse? Lähde Yhteistyöryhmien ay-kouluihin niin saat tietoa ja mahdollisuuden osallistua opintomatkaan!

Ay-koulut ja opintomatka 2020

• Työelämä tietous 28.1.
  • Urapalvelu 13.2.
  • Vuorovaikutus, järjestäytyminen ja jäsenhankinta 12.-13.9., HUOM! Ilmoittautuminen viimeistään 24.7.2020!
  • Vetovoimaa työhön 27.8.
  • Yritystalous 15.8.
  • Koulutus vuonna 2021, 24.9.
  • Opintomatka Riika 20.-22.11., HUOM! ilmoittautuminen viimeistään 30.5.2020!

Tutustu ay-koulujen ja matkan tiedotteisiin tarkemmin tästä.

Opintomatkan hinta on 290€ (alustava). Opintomatkalle pääseminen edellyttää vähintään yhteen ay-kouluun osallistumista. Mitä useampaan kouluun osallistut, sitä pienempi on opintomatkasi omavastuu. Opintomatkalle ilmoittautumiset viimeistään 30.5.2020 mennessä, jolloin tulee ilmoittautua myös vähintään yhteen ay-kouluun.

Yhteistyöryhmätoiminta on työssäkäyntialueen ammattiosastojen omaehtoista yhteistoimintaa. Yhteistyöryhmätoimintaan, ns. ay-kouluihin, on mahdollista hakea ammattiosasto 271:n kurssistipendiä 18€ / kurssipäivä.

Ay 5 Yritystalous

Lauantaina 15.8.2020 Teollisuusliiton kokoustiloissa, osoitteessa Hakaniemenranta 1 A, 00530 Helsinki. Tilaisuus alkaa klo 9.30 ilmoittautumisella ja kahvilla. Koulutus alkaa klo 10.00, kestäen kuusi oppituntia.

Kouluttajana toimii Timo Eklund Teollisuusliitosta.

Ay-koulun omavastuu on 10 euroa/osallistuja. Omavastuulla katetaan päivän lounaspitsat.

Sitovat ilmoittautumiset ja omavastuuosuuden (10 euroa) maksu perjantai 7.8.2020 mennessä Grafinet ry:n tilille FI76 8000 1970 1248 80. Maksukenttään viite: Nimi / ay-koulu 5 Yritystalous. Erillistä laskua ei lähetetä.

Ay-kouluun ilmoittaudutaan sähköisesti ilmoittautumislomakkeella tästä.

Ammattiosasto 409 Grafinet maksaa matkakulut osallistujalle kuitteja vastaan ja perii ne edelleen Teollisuusliitosta liiton matkustusohjesäännön mukaisesti. Kuitit tulee toimittaa 24.8.2020 mennessä Tuija Pircklénille tuija.pircklen(at)grafinet.fi. Kilometrikorvaukset ilmoitetaan Tulorekisteriin.

Lisätietoja Markku Kyröläinen, markku.kyrolainen(at)gmail.com ja Tuija Pircklén, tuija.pircklen(at)grafinet.fi