Perhetapahtuma / Sirkus Finlandia

Aika: 23.9.2023
Paikka: Helsinki

Sirkuspäivätapahtuma 2023 Jäsenille perheineen Uusimaa

Vuoden 2023 perhetapahtumamme päivämäärä Sirkus Finlandian kanssa on vahvistettu.

Riemukas lauantaipäivä Teollisuusliiton Uudenmaan toiminta-alueen jäsenille perheineen vietetään Sirkus Finlandian sirkustunnelmissa Helsingin Kaisaniemessä 23.9.2023.

Tilaisuus alkaa sirkusteltassa klo 12.30 tilaisuuden avausohjelmalla, jonka jälkeen starttaamme Sirkus Finlandian esityksen. Tilaisuuden kestoaika on n. 2,5 tuntia sisältäen väliajan. Tilaisuus päättyy n. klo. 15.00.

Lipun omavastuuhinta 2 euroa / lippu sekä 1,50 ostotapahtumaa kohden, joka muodostuu Ticketmasterin lipunmyynnin kustannuksista. Sirkustilaisuuteen osallistuva jäsen perheineen (max. 6 lippua ostotapahtuma) ostaa itse lipun/liput Ticketmasterin lipunmyynnistä. Liput tulevat myyntiin syyskuussa lipunostolinkin kautta 1.9. klo. 9.00 alkaen ja ovat myynnissä 23.9. asti tai niin kauan kuin lippuja on lipun myynnin alkamisen jälkeen saatavilla. Lipunostolinkki päivitetään lähempänä lippujen ostoaikaa Liiton nettisivujen tapahtumakalenteriin tämän tapahtuman yhteyteen